شاحنة نقل المخلفات Volvo FE 240 Portaalarm Hyvalift Euro 5








































≈ $17,450
إذا قررت شراء المعدات بسعر منخفض، فتأكد أنك تتواصل مع البائع الحقيقي. اكتشف أكبر قدر ممكن من المعلومات عن مالك المعدات. تتمثل إحدى طرق الغش في تقديم نفسك كشركة حقيقية. إن ساورك شك، أخبرنا عن ذلك من أجل تشديد الرقابة وذلك من خلال نموذج التعليقات.
قبل أن تقرر القيام بالشراء، احرص على مراجعة العديد من عروض البيع بعناية لفهم متوسط تكلفة المعدات التي اخترتها. إذا كان سعر العرض الذي أعجبك أقل بكثير من عروض مشابهة، ففكر في الأمر بتأنٍ. قد يكون هناك فرق أسعار هائل يشير إلى عيوب مخفية أو أن البائع يحاول ارتكاب أعمال احتيالية.
ابتعد عن شراء المنتجات التي يكون سعرها مختلف بشدة عن متوسط السعر لمعدات مشابهة.
لا توافق على الوعود المثيرة للشكوك والبضائع المدفوعة مسبقًا. إن ساورك شك، فلا تخاف من طلب توضيح التفاصيل وأن تطلب صورًا ومستندات إضافية للمعدات وأن تفحص صحة التصديق على تلك المستندات وتطرح الأسئلة التي تساورك.
أكثر أنواع الاحتيال شيوعًا، قد يطلب البائعون غير المنصفون مبلغًا معينًا كعربون مسبق "لتحجز" حقك في شراء المعدات. وبالتالي يستطيع المحتالون تجميع مبلغًا ضخمًا ثم يختفون ولا تستطيع التواصل معهم بعد ذلك.
- إرسال الدفعة المسبقة إلى البطاقة
- لا تقم بالدفع المسبق بدون مستندات ورقية تؤكد عملية تحويل الأمول إذا ساورك أي شك في البائع خلال التواصل.
- إرسال إلى حساب "الوصي" “Trustee”
- هذا الطلب ينبغي أن يكون بمثابه إنذار فأنت على الأرجح تتواصل مع شخص محتال.
- إرسال إلى حساب الشركة باسم مشابه
- توخّ الحذر، فقد يختفي المحتالون أنفسهم أيضًا خلف شركات معلومة أو يدخلون تغييرات طفيفة على الاسم. لا تحول الأموال إذا ساورك شك في اسم الشركة.
- استبدال البيانات الخاصة في فاتورة شركة حقيقية
- قبل التحويل، تأكد أن البيانات المحددة صحيحة وأنها ترتبط أو لا ترتبط بالشركة المحددة.
معلومات الاتصال بالبائع




















- Připojení
= Další informace =
Kabina: den
Velikost pneumatiky: 315/80 22,5
Přední náprava: Max. zatížení nápravy: 8000 kg; Řízení; Profil pneumatiky vlevo: 100%; Profil pneumatiky vpravo: 60%; Zavěšení: parabolické zavěšení
Zadní náprava: Max. zatížení nápravy: 11500 kg; Profil pneumatiky vlevo: 90%; Profil pneumatiky vpravo: 80%; Zavěšení: vzduchové odpružení
Registrační číslo: BV-XG-39
- Niederländische LKW
- Zugmaul
= Anmerkungen =
Portalarm Hyvalift
Schaltgetriebe
Euro 5
Sehr gute Reifen
= Weitere Informationen =
Kabine: Tag
Refenmaß: 315/80 22,5
Vorderachse: Max. Achslast: 8000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 100%; Reifen Profil rechts: 60%; Federung: Parabelfederung
Hinterachse: Max. Achslast: 11500 kg; Reifen Profil links: 90%; Reifen Profil rechts: 80%; Federung: Luftfederung
Kennzeichen: BV-XG-39
Wenden Sie sich an Thijs Kentie oder Thijs Kentie, um weitere Informationen zu erhalten.
- Kobling
= Yderligere oplysninger =
Førerhus: day cab
Dækstørrelse: 315/80 22,5
Foraksel: Maks. akselbelastning: 8000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 100%; Dækprofil højre: 60%; Affjedring: parabelaffjedring
Bagaksel: Maks. akselbelastning: 11500 kg; Dækprofil venstre: 90%; Dækprofil højre: 80%; Affjedring: luftaffjedring
Registreringsnummer: BV-XG-39
Kontakt Thijs Kentie eller Thijs Kentie for yderligere oplysninger
- Coupling
- Truck from the Netherlands
= Remarks =
Skiploader Hyvalift
Manual gearbox
Euro 5
Very good tires
= Dealer information =
We Buy and sell used trucks, trailers and cranes and we are located in the middle of the Netherlands.We always have a current stock of technical high quality trucks, trailers and cranes from the Netherlands and most of them are from the first owner.
We export to over 75 countries around the world. Our customers are located throughout Europe, Eastern Europe, the Middle East, Africa and South America.
If you want to drive back home to your country, we can arrange the export documents and a temporary export registration with insurance.
Of course we can arrange shipping for you including transport to the harbor. We also take care of the export documents for you.
= More information =
Cab: day
Tyre size: 315/80 22,5
Front axle: Max. axle load: 8000 kg; Steering; Tyre profile left: 100%; Tyre profile right: 60%; Suspension: parabolic suspension
Rear axle: Max. axle load: 11500 kg; Tyre profile left: 90%; Tyre profile right: 80%; Suspension: air suspension
Registration number: BV-XG-39
Please contact Thijs Kentie or Thijs Kentie for more information
- horquilla
= Más información =
Cabina: día
Tamaño del neumático: 315/80 22,5
Eje delantero: Carga máxima del eje: 8000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 100%; Dibujo del neumático derecha: 60%; Suspensión: suspensión parabólica
Eje trasero: Carga máxima del eje: 11500 kg; Dibujo del neumático izquierda: 90%; Dibujo del neumático derecha: 80%; Suspensión: suspensión neumática
Matrícula: BV-XG-39
Póngase en contacto con Thijs Kentie o Thijs Kentie para obtener más información.
- Attraper taupe
= Plus d'informations =
Cabine: jour
Dimension des pneus: 315/80 22,5
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 8000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 100%; Sculptures des pneus droite: 60%; Suspension: suspension parabolique
Essieu arrière: Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Sculptures des pneus gauche: 90%; Sculptures des pneus droite: 80%; Suspension: suspension pneumatique
Numéro d'immatriculation: BV-XG-39
Veuillez contacter Thijs Kentie ou Thijs Kentie pour plus d'informations
- Csatlakoztatás
= További információk =
Kabin: nap
Gumiabroncs mérete: 315/80 22,5
Első tengely: Maximális tengelyterhelés: 8000 kg; Kormányzás; Gumiabroncs profilja balra: 100%; Gumiabroncs profilja jobbra: 60%; Felfüggesztés: parabolikus felfüggesztés
Hátsó tengely: Maximális tengelyterhelés: 11500 kg; Gumiabroncs profilja balra: 90%; Gumiabroncs profilja jobbra: 80%; Felfüggesztés: légrugózás
Rendszám: BV-XG-39
További információért kérjük, vegye fel a kapcsolatot Thijs Kentie vagy Thijs Kentie-vel
- Raccordo
= Ulteriori informazioni =
Cabina: giorno
Dimensioni del pneumatico: 315/80 22,5
Asse anteriore: Carico massimo per asse: 8000 kg; Sterzo; Profilo del pneumatico sinistra: 100%; Profilo del pneumatico destra: 60%; Sospensione: sospensione parabolica
Asse posteriore: Carico massimo per asse: 11500 kg; Profilo del pneumatico sinistra: 90%; Profilo del pneumatico destra: 80%; Sospensione: sospensione pneumatica
Numero di immatricolazione: BV-XG-39
- Nederlandse truck
- Vangmuil
= Bijzonderheden =
Portaalarm Hyvalift
Handgeschakeld
Euro 5
Zeer goede banden
= Bedrijfsinformatie =
We Buy and sell used trucks, trailers and cranes and we are located in the middle of the Netherlands.We always have a current stock of technical high quality trucks, trailers and cranes from the Netherlands and most of them are from the first owner.
We export to over 75 countries around the world. Our customers are located throughout Europe, Eastern Europe, the Middle East, Africa and South America.
If you want to drive back home to your country, we can arrange the export documents and a temporary export registration with insurance.
Of course we can arrange shipping for you including transport to the harbor. We also take care of the export documents for you.
= Meer informatie =
Cabine: dag
Bandenmaat: 315/80 22,5
Vooras: Max. aslast: 8000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 100%; Bandenprofiel rechts: 60%; Vering: paraboolvering
Achteras: Max. aslast: 11500 kg; Bandenprofiel links: 90%; Bandenprofiel rechts: 80%; Vering: luchtvering
Kenteken: BV-XG-39
Neem voor meer informatie contact op met Thijs Kentie of Thijs Kentie
- Sprzęg
= Więcej informacji =
Kabina: dzienna
Rozmiar opon: 315/80 22,5
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 8000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 100%; Profil opon prawa: 60%; Zawieszenie: zawieszenie paraboliczne
Oś tylna: Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Profil opon lewa: 90%; Profil opon prawa: 80%; Zawieszenie: zawieszenie pneumatyczne
Numer rejestracyjny: BV-XG-39
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Thijs Kentie lub Thijs Kentie
- Acoplamento
= Mais informações =
Cabina: dia
Tamanho dos pneus: 315/80 22,5
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 8000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 100%; Perfil do pneu direita: 60%; Suspensão: suspensão parabólica
Eixo traseiro: Máx carga por eixo: 11500 kg; Perfil do pneu esquerda: 90%; Perfil do pneu direita: 80%; Suspensão: suspensão pneumática
Número de registo: BV-XG-39
Contacte Thijs Kentie ou Thijs Kentie para obter mais informações
- Сцепление
= Дополнительная информация =
Кабина: кабина без спального места (day)
Размер шин: 315/80 22,5
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 8000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 100%; Профиль шин справа: 60%; Подвеска: параболическая подвеска
Задний мост: Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Профиль шин слева: 90%; Профиль шин справа: 80%; Подвеска: пневматическая подвеска
Регистрационный номер: BV-XG-39
Свяжитесь с Thijs Kentie или Thijs Kentie для получения дополнительной информации
- Spojka
= Ďalšie informácie =
Kabína: deň
Veľkosť pneumatiky: 315/80 22,5
Predná náprava: Max. zaťaženie nápravy: 8000 kg; Riadenie; Profil pneumatiky vľavo: 100%; Profil pneumatiky vpravo: 60%; Zavesenie: parabolické zavesenie
Zadná náprava: Max. zaťaženie nápravy: 11500 kg; Profil pneumatiky vľavo: 90%; Profil pneumatiky vpravo: 80%; Zavesenie: vzduchové odpruženie
Registračné číslo: BV-XG-39
- Koppling
= Ytterligare information =
Hytt: dag
Däckets storlek: 315/80 22,5
Framaxel: Max. axellast: 8000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 100%; Däckprofil rätt: 60%; Fjädring: parabolisk upphängning
Bakaxel: Max. axellast: 11500 kg; Däckprofil vänster: 90%; Däckprofil rätt: 80%; Fjädring: luftfjädring
Registreringsnummer: BV-XG-39
Kontakta Thijs Kentie eller Thijs Kentie för mer information